MONTESSORI IQ MUSIC LAB
O muzičkom projektu/programu obrazovanja
“Montessori IQ kutak” Tuzla
Muzički edukativni program je dizajniran da polaznicima u roku od šest do devet mjeseci omogućinajosnovnije muzičko obrazovanje, izgradi dobre muzičke temelje za eventualno daljnje muzičko
školovanje i usavršavanje. Ciljna grupa programa su djeca u dobi do šest godina, koja kroz Muzičkiedukativni program imaju priliku da na relaksirajući način bez straha od neuspjeha i negativnih ocjena završe započeti program. Progam podstiče, usmjerava i ohrabruje učenike za radom i istraživanjem u oblasti muzike, a na kraju dobijaju i certifikat, nešto na šta će biti veoma ponosni.
Montessori IQ Music Lab predstavlja moderan pristup razvijanja muzičkih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta, te prvi i jedini program muzičkog obrazovanja djece na našim područjima. Muzičke aktivnosti se poštuju na istoj razini kao i bilo koji oblik učenja, a nastavnik podržava i ohrabruje djetetova muzička nastojanja. Muzičko obrazovanje se odvija kroz tri kurikuluma a svaki od njih uključuje slušanje muzike, muzičko opismenjavanje i Orfovu muzičku pedagogiju.
Muzički edukativni program u okviru privatne predškolske ustanove “Montessori IQ kutak” Tuzla, uključuje sve vrste vještina početnika koji će se razvijati u ovoj fazi, poput osjećaja za ritam, kontrole glasa i tijela, sviranja, pjevanja, tačnosti i kvalitete tonova, te osnove muzičke percepcije, dok će program će polaznicima biti dostupan u različitim modulima, paralelno na bosanskom i engleskom
jeziku.
Primarni ciljevi projekta su:
- Utjecati na razvoj muzičke kulture djece;
- Služiti kao dodatni edukativni i kulturni resurs predškolske ustanove i lokalne zajednice.
- Omogućiti djeci da potaknu svoje muzičke sposobnosti, kroz razumijevanje i uvažavanje.
- Unaprijediti muzičko i umjetničko znanje mladih da 6 godina u lokalnoj zajednici i okruženju.
Glavni zadaci projekta su:
- Buđenje interesa i razvijanje ljubavi prema muzici i muzičkom izražaju.
- Pripremanje polaznika za neovisno i uspješno muzičko izražavanje glasom, tijelom ili Instrumentom.
- Osposobljavanje djece da sviraju ili pjevaju do određene razine;
- Usmjeravanje učenika na promatranje, pamćenje i realizaciju muzičkih tekstova;
- Razvijanje vještina slušanja s ciljem postizanja stabilnosti u ritmičkoj izvedbi;
- Poticati senzorsku osjetljivost učenika i sposobnost analiziranja muzičkih djela